torsdag 10 februari 2011

Volare Magnolia!!!!


I dag kom Oriflamevarorna. Det är alltid lika roligt!
Det har kommit en ny Volareparfym. Den gamla luktade underbart och denna är ännu ljuvligare med Magnoliadoft! Åh som jag saknat Yves Rochers Magnoliaparfym som fanns då jag var liten. Undrar varför de tog bort den? måste ju varit en storsäljare på 80-talet, då var och varannan person luktade Magnolia. Även denna doftar underbart, måste nästan köpa den....


Mina varor som dök upp i lådan var:


2 ljus, med chokladdoft. En vit och en mörkchoklad, mums!

Cappuccinofärgad cremeögonskugga.

Smoothiefoundation, hoppas den är lika fluffig som namnet antyder..
Blågrå ögonskugga, med ett hjärta. Vågar knappt använda den, då försvinner ju hjärtat..
En ögonpenna i samma färg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!