torsdag 10 februari 2011

Före och efter bilder på stolsrenovering

Denna stol köpte jag på Myrorna för 75 kronor. Mycket mer sliten än vad som syns på bilden. Repig och tyget var smutsigt.
Såhär ser den ut nu efter lite färg, spetsbård och nytt tyg. Och ett antal svordomar... Nu ser man exakt hur gulbeige sminkbordet är, dags gå loss på det med penseln med kanske. Men de komiska i kråksången med just stolen, är det att en precis likadan stol som denna jag köpte på Myrorna såg jag i en annons på Blocket, precis efter jag målat den vit. Där kostade tre sådana stolar, plus ett pluttbord 3 500 kronor. Hehe.. kanske var lite för snabb med penseln där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!