onsdag 2 februari 2011

Håruppsättningen på bröllopet

Det fick bli en vanlig tofs med håret uppsatt runt tofsen med ungefär 100 nålar
Snodden var en med hår på för lite utfyllnad

Sedan blåa blommor som dekoration. Blev ganska okej, skulle ha lockat håret men glömde givetvis locktången. Lånade svärmors plattång och lockade luggen en aning. Det raknade
givetvis under kvällen.. Dessa kort togs på vårat hotellrum innan vi åkte. Sedan då Peter duschade knackade det på dörren så jag fick sno på mig kläder för att kunna öppna dörren. När jag sedan skulle ta av mig de kläderna och sno på klänningen sabbade jag hela frisyren och fick börja om från noll igen... men gjorde samma sak igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!