fredag 4 februari 2011

Sjuka barn = jobb för mig

Såhär fina hus finns det centralt inne i Finspång
Tog dessa foton då ja var ute på jobb förut.

I dag vaknade jag av mig själv vid klockan åtta. Det är inte likt mig, särskilt inte som jag jobbade kväll igår. Inte ens Pixie förde väsen och väckte mig. Men kvart över ringer mobilen, då är en tjej hemma med sjuka barn så jag behövdes som inhoppare i Finspång. Det var bara att kliva upp, klä på sig och fixa te i 190. Sedan kom Lillemor och hämtade mig utanför dörren, med kaffe och biskvier. Mysigt! Enda missen är att jag gömde borsta tänderna i all hast, får springa ut på Ica sedan och köpa mig en tandborste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!