måndag 7 februari 2011

Gossip girl



fashion trends,Gossip Girl Style

I dag har jag påbörjat att måla om en gammal piedestal/blomgrej. Har knappt ingen färg kvar så det fick räcka med ett mindre projekt i dag. Sedan röjde jag en aning på uteplatsen. Fåglarna fick kalasa på fettet från julskinkan vi griljera i julas, då lyckades de fullkomligt skvätta ner hela fönstret. Putsat där i dag, till fåglarnas kvittrande. Kan det vara så himla bra att våren verkligen är påväg? Törs knappast hoppas...


Efter detta pysslande blev det soffmys med Gossip girl. Den serien är på gränsen att titta på, handlingen är liite fånig. (Tycker jag) Men vad roligt med alla snygga kläder och frisyrer! Hela tiden är det snygga modeoutfits med ursnygga håruppsättningar. Jag älskar deras diadem! De ser dessutom så snygga ut i ett diadem med en stor rosett på ena sidan av skallen. Själv känner jag mig mest som Minnie Mouse om jag provar något liknande. Plus att alla sabla diadem jag provat klämmer på benet bakom örat = huvudvärk. Hur lyckas de? Kul få lite inspiration i alla fall. Så om jag kommer med ett stort diadem på skallen nästa gång vi ses, så vet du varför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!