tisdag 15 februari 2011

Skrivkramp

I dag skulle jag skriva porträttet på förmiddagen tänkte jag, men blev en fika med Linda istället. Aldrig fel med lite te och hembakade brownies, hihi.

Ikväll är det butiksjobb som gäller, det känns lite motigt. Blir så sent att komma hem halv elva då jag ska upp tidigt imorgon för reporterjobb i Finspång. Men men, det får gå. Får skriva texten i sömnen i natt.. eller på bussen imorgon kanske. Nu har det i alla fall helt låst sig. Jag har skrivit fyra rader, trots en underbar intervju med en gammal intressant dam i går. Borde ha massa att skriva då, men icke. Fick en rolig tandläkarräkning på 2 598 kronor i dag med, sedan igår. Alltid lika roligt gå dit och plågas och sedan betala massor för det. Ruskigt. Har fortfarande ont av bedövningen med, sjukt hur länge det ska sitta i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!