söndag 6 februari 2011

Love and other drugs

Underbart soligt väder i dag, så nu blev det promenad till jobbet. Slipper jag busstraumat plus att jag får lite välbehövlig sol på nosen. Butiksjobb nu igen, hoppas på en något lugnare dag än i går. Disneys film Trassel verkar dra en hel del folk, minst sagt. Jag skulle med vilja se den! Så himla rolig reklam för den då hästen slår tillbaka då husse/prinsen eller vad han är, knuffar på honom. Mycket filmer på bio nu som verkar bra. Svinalängorna vill jag se, Susanna Alakosky som skrivit boken som de baserat filmen på, var på skolan och berättade om boken. Men jag har bokat biljetter till Love and other drugs till ikväll. Anne Hathaway spelar en tjej som får parkinsons sjukdom i ung ålder. Då mormor hade sjukdomen kan det vara en bra film att se, tänkte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!