måndag 14 februari 2011

Tandläkarskräck

Jag överlevde tandläkarbesöket. Men det var knappt, fy. Det tog mer än en timme också, till råga på allt. Första tanden, i överkäken, var en lagning jag bitit sönder. Den kändes inte alls då de borrade. Tänkte att wow! Jag måste ha höjt min smärttröskel sedan sist. Brukar ligga med hjärtklappning och kallsvettas annars under tandläkarbesök. Men tanden i underkäken, som hade karies, kändes dessto mer... Trots jag redan var bedövad fick de bedöva mer. Nu sitter jag hemma sedan flera timmar och är fortfarande helt bedövad i halva ansiktet. Ruskigt värre.

Men solen skiner i alla fall och snart ska jag i väg och göra ett porträtt, på en gammal mysig dam. Det ska bli riktigt kul, inte gjort porträtt sedan i början av januari nu. Saknar det. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!