måndag 7 februari 2011

Målarsugen =(

Ganska typiskt, i dag har jag verkligen lust att måla möblerna och få klart det hela. Men då är färgen slut. Orkar inte direkt gå till Maxi nu och köpa färg och trampa hem bärandes på den heller. Inget annat lär ju vara öppet nu och bilen är ständigt trasig. Jag har i alla fall målat en piedestal och så krönet till den snirkliga soffan i dag. Piedestalen blir de decoupage på senare tänkte jag, har några skira rosbilder kvar på rispapper. Men det får bli en seeeeeeeeeeeeeeeeeenare fråga, för färgen är slut och varken piedestalen eller krönet är färdigmålat. Får väl måla akvarell eller något kanske det var länge sedan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!