fredag 25 februari 2011

Lunchträff på restaurang Mandarin

Reporterjobb i dag med, så kul! Blev en långlunch i dag med Janne, Lollo och deras bebis My. Eller Lilla My kanske, kan nog inte kallas bebis då man är ett år? Fyllde på alla hjärtans dag dessutom. Hade jag totalt glömt bort. Sitter inte i mitt minne när kompisars barn fyller, kommer knappt i håg dagliga sysslor. Skyller på värk, hehe. Blev dessutom bjuden på lunch, inte helt fel. En något försenad födelsedagspresent till mig. Jag fyllde i september, så detta visar ju exakt hur ofta vi ses...

Har dessutom mailat lite jobbansökningar i dag. Nu ska jag gå ner i tid på butiksjobbet (jag måste mer eller mindre, får inte byta bort mina arbetspass längre) så då gäller det att sätta blåslampan i ändan och köra på. Folkbladet och NT mailade jag i dag. Corren har fått tidigare. Håller tummarna steeenhårt nuuuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!