onsdag 5 maj 2010

Vintagerunda

Denna artikel om Misoui sålde jag till Corren och den satt så fint på väggen i butiken tillsammans med andra artiklar.
Superfin klänning på Misoui. De roliga är att designers där gör om gamla kläder och gardiner eller andra tyger till nya plagg. Som denna söta är säkert en gardin el liknande från början.


Nu är första intervjun till mina frilansjobb klar. Träffade en jättetrevlig man som fyllde 50 idag, så fick smaka på en god tårta. Ikväll blir det att skriva, skriva och skriva. Har 9 sidor med anteckningar så det tar nog sin lilla tid..

Efter intervjun träffade jag Paulina på Espresso House, satt ute i solen så mysigt. Hon var tvungen att åka hem till barnen men jag gick en sväng på stan. Det blen en liten "loppisrunda" om man kan kalla de så, eller vintage/second hand heter det väl. Var på Misoui och där hade de satt upp min artikel jag skrev om dem på väggen i butiken, det var kul att se. Köpte en spetsgardin på Kretsboden, den ska bli duk här efter en tur i tvättmaskinen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!