torsdag 20 maj 2010

Mys dag

Detta foto tog Zung på mig
Zung målar för fullt. Så kul att äntligen träffat någon som vill måla med mig!
Mysigt vid vattnet med ankor och blommor


Det blev en urmysig dag i trädgårdsföreningen idag. Vi satt vid ett träd och jag målade av en bro och ett lusthus de håller på att bygga. Zung målade ett mysigt träd. Nu blev väl inte teckningen så snygg, men det var väldigt mysigt sitta där och mysa i solen.

De kom några killar med varsin hund som verkade helt malplacerade. Den enas lilla hund fick gå i dammen vi satt vi satt vid för att dricka varpå den andres stora hund började skälla och gläfsa hysteriskt. Vov voff, bjäfs! Elvis! tyst! Antagligen ville han med gå i och dricka eller bada, men det fattade inte dom alls. Vov vvov yyl! Elvis! Hahahahah, det lät för kul. Sedan gick de en bit och hunden fortsatte föra liv, vovovv! Bjäbb! Elvis! Tyst! Vi skrattade åt dem i alla fall, de måste undrat vad som var så kul. Vovovovov! YYYL, bjäfs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!