torsdag 27 maj 2010

Brum och morr

Nu äntligen blommar trädet på vår uteplats, doftar underbart!
Satt och läste ute, Pixie satte sig på bordet. Vill gärna vara med...
...medans Busan gärna ligger i buskarna istället. Brum! sa hon


Busan är sur idag. Säger morr och brum så fort Pixie är i närheten minsta lilla. Nu ligger de och sover i samma säng förvisso, men ute förut var det morrigt värre. Det var bara att stänga dörren och ta in dem brummandes. Jag sitter och skriver om slutarbetet nu, i alla fall litegrann. Var inte så mycket som behövde ändras enligt läraren, men gör lite efter opponeringen igår också. Sedan ska jag slänga in det i in design och redigera det snyggt. Men snart ska jag iväg och intervjua en segelflygare, ett frilansjobb, så redigering får bli ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!