tisdag 11 maj 2010

Busan luktar på blommorna

Fick dessa rosor igår av sambon, fina

Busan solar

Idag är det äntligen sol! Det gillar vi, så då fick flickorna vara ute. Då vill de vara ute med ska jag väl tillägga. Är det kallt eller blåser så tassar de in snabbare än de kom ut.

Idag pratade jag med gubben till frilansjobb nummer två. Han ville absolut inte vara med i tidningen, så honom blir det svårt att göra ett porträtt om. Synd, han verkade varit med om en hel del i sitt liv. Får hoppas nästa person är mer positivt inställd i alla fall. De kan väl tänka på mig, att jag behöver jobben. Asg!
Fick tre stooora röda rosor av Peter igår. Fint! Busan var lika fashinerad av dem som hon brukar vara av blommor. Klättrade och försökte nå upp till vasen för att lukta på dem. Det gick mindre bra så fick ställa dem på golvet åt henne en stund. Hon är som ferdinand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!