onsdag 5 maj 2010

Dagens Nemi i Corren







Haha! Våra bästa år, precis sådär är den. Och precis som Nemi så följer man skiten sedan nittiotalet. Roligast var ändå då jag såg serien hemma hos Paulina från början. Sedan bodde jag i Mjölby och följde den slaviskt. Då jag flyttade till Tannefors hade jag bara 1.an, 2;an och 4:an och slapp således se skiten. Med viss ångest. Flera år senare så flyttade jag igen och fick tillbaka 3:an och Våra bästa år. Det var bara fortsätta där jag slutat typ. Hade knappt hänt något, på flera år! Hahaha! Idag satt jag och tittade på serien då jag läste detta i Corren. Flams!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!