måndag 10 maj 2010

Vackra blommor och skor

Dessa söta skapelser till skor finns på skopunkten. Klacken är 10 centimeter så inget för mig, kunde knappt stå i dem ens. Men perfekt för de som kan? Vackra som smycken i alla fall.
Mysigt på restaurangen i trädgårdsföreningen

Denna kaktus var äkta och sååå stor!
Idag skulle vi åkt till Motala för en intervju, men den blev hastigt och lustigt inställd imorse så min klasskompis Zung kom hit istället. Vi lunchade på tropikhuset i trädgårdsföreningen och provade skor. Kunde även fika ute utan att frya ihjäl allt för mycket. Så länge solen var framme ska jag väl tillägga...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!