fredag 28 maj 2010

Avatar

Idag har jag äntligen lämnat in examensarbetet i skolan. Igen, nu omarbetat och redigerat. Deadline var klockan 3 men jag var klar lite efter. Som vanligt så bråkades datorerna i skolan så fort man sätter sig där. Men efter några timmar och ett antal trasiga nerver så var det klart. Skönt!

Ikväll har vi tittat på Avatar, typ ett år efter alla andra. Den var bra, men inte världens bästa film som alla säger. Smaken är som baken - delad. Häftigt gjort i alla fall, vilken fantasi de har då de kommer på filmer. Väldigt mycket häftiga effekter och färger i den.

Då jag skulle hämta jordnötsringar i skåpet så for kartongen med havssalt i golvet, så det blev salt i hela köket. Fram med dammsugaren! Den hade vi precis plockat undan då vi dammsög innan Fredrik skulle komma. Sen såg vi på film en stund, så skulle jag sträcka mig efter skålen med snacks, då for mitt glas med coca cola zero i backen! Bara for glasskärvor och läsk överallt. Så fram med dammsugaren och en handdduk. Puh! Håll i Pixie,, var är Busan?! Skräck och panik. Vill ju inte att de ska få en glasbit i lilla duntassen. Blir helt genomsvettig av kolla på film. Blir intressant och se hur mycket jag kommer kasta i marken på jobbet imorgon? Kan bli dyrt ha mig jobbandes känns det som..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!