onsdag 12 maj 2010

Intervjutorka

Idag gjorde jag intervju nummer två i mitt examensarbete. Nu behöver jag bara en bloggare till för att vara klar med intervjuandet. Vilket verkar vara en omöjlighet att hitta, grr. Vintagebloggen jag hoppades på har abaolut inte tid alls. Hade varit hur kul som helst med en inredningsblogg, kan bli så fina bilder. Får leta vidare, men tiden går som han sa Björn Skifs då han for genom tältduken i filmen Strul.

Inte blev det något mer frilans nu heller. Gubbe ett gick hur bra som helst, nummer två ville absolut inte vara med i någon tidning och nummer tre är bortrest till sommarstuga i flera veckor. Vilket oflyt, typiskt mig! Hoppas jag får fler jobb senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!