fredag 21 maj 2010

Tidningen Clara och mys på stan

Cupcakebutik i Skellefteå, Cup of love. Där vore mysigt att få tassa in
Recept på tårtor, varav 2 (två) med glutenfritt recept, inte dåligt!


Idag blev det fika och lunch på stan med söta Emy och Paulina. Först en frappino (milkshake med espresso) i stekande sol på Espresso House med Emy. Dit kom en tjej med en så söt liten hundvalp. Måste varit en lhasa apso, eller i alla fall korsning med något liknande. Så söt! jag avlider, det lilla trynet var som en liten borste. Ville bara pussa på den lilla tills den skulle blivit helt blöt. Tur jag inte har någon så söt valp, blir helt fel i nerverna bara av att se dem.
Sedan mötte Paulina upp och det blev sushi på Kikkobar. Fy vad äckligt det är med de där vedervärdiga rullarna! Smakade dy och elände, men laxbitarna var helt okej. Alltså jag är inte den sushitjej som tidigare, men är nog för att Peter och jag blev sjuka efter ätit på Wasabi förra våren. Nu var det inte de vi blev sjuka av, men den smaken då sushi kommer upp är inte att föredra... Slutade med att Emy åt upp mina rullar idag i alla fall...

Nu blir det soffmys med flickorna och en tidning som kom i brevlådan i veckan. Clara, en jätteduktig bloggtjej ger ut den fina tidningen med massa mys i. Typiskt att mitt skolarbete om bloggare hann bli klart innan tidningen kom, annars kunde jag haft med en rad eller två om den där i... Mysig tidning om vintage, pyssel och recept.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!