onsdag 9 mars 2011

Velig

Den här veckan bestämde jag mig för att köra på som vanligt med butiksjobbet, i alla fall fram till vecka 18. Då ska jag gå ner i tid. Alternativet var att byta tjänst med Pernilla2 på jobbet som jobbar betydligt mindre, fram till vecka 18. Men som sagt, det gör jag inte. Givetvis fick jag erbjudande om att jobba i Finspång i dag då. Så kunde jag inte ta det, för i dag är det butiksjobb. Nu för tiden måste vi byta våra arbetspass en vecka innan. (det är därför jag måste gå ner i tid för att överhuvudtaget kunna ta journalistinhopp, vet ju ofta inte en vecka innan någon blir sjuk...) Så därför börjar jag vela igen nu, ska jag våga gå ner i tid redan nu??? Gaaaah! Panik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!