söndag 6 mars 2011

Dinner and a movie


Just Go With It

I kväll blev det bio med bror. Vi såg "Just go with it", med Jennifer Aniston och Adam Sandler eller "Min låtsasfru" som den så snyggt heter på svenska. Den var rolig och väldigt sevärd. Men nu är jag proppmätt. Först var vi på Ghingis Khan och åt deras mongoliska buffé, sedan har jag tryckt i mig en mellanstor pop corn. Ensam! Fredrik åt inte ett ynka pop corn för han var mätt.... Det var ju jag med men fluffiga smörsmakande pop corn kan ju inte bara ligga kvar i lådan och kastas. Fnys! Bara tugga på där, nu mår jag dock illa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!