fredag 11 mars 2011

Nu skiter jag i dig

Försökte gå ut i solen med en kaffelatte och Pixie. Kan ju vara skönt sitta i solen en stund. Trodde jag. Pixie var hysteriskt rädd för allt och så försökte jag samtidigt som ja höll henne, hålla kaffet och ringa Marika. Tänkte är hon hemma kan vi sitta och prata med henne och Vinston. Givetvis kommer en tjej med en barnvagn just då, paniken utbryter på studs! Det var bara att släppa kaffet och mobilen med Marika i luren (som givetvis inte var hemma) och trassla loss Pixie från grannens buskage. Puh! Att det ska vara så farligt ute bara för det är vinter då? Det var bara att gå in igen. Sätt dig på en stol i solen med katten i knät föreslog Marika. Kunde jag gjort om det funnits sol eller en stol på vår uteplats. Ska jag börja röja fram utemöblerna under presenningen så är det nog så att Pixie hoppar ur pälsen. För att riktigt visa sitt missnöje över den såkallade promenaden, vi var nog ute i alla fall i fem -tio minuter... så bajsade hon på golvet då vi kom in. Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!