lördag 5 mars 2011

Pixie skräms

Vääldigt segt att gå upp imorse. Först fastnade jag på Youtube bland massa roliga klipp, och chattade med Lillemor som inte heller kunde sova. Sedan då jag väl försökte då kom Pixie och jama rätt i örat. "MJAAAUUU"! Killades ju att få morrhår rätt in i örat. Jag blev lika livrädd varje gång. Antagligen tyckte hon det var roligt för proceduren fortsatte ett par gånger. Hann givetvis slumra in mellan varven med. Om hon sedan tröttnade eller om jag helt enkelt somnade i från henne vet jag inte. Var dcok strålande sol i dag när jag gick till jobbet, skönt. Snön smälter bort, en droppe i taget. HOPPAS DET INTE KOMMER NÅGON MER SNÖ NU!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!