tisdag 1 mars 2011

Bettskena justerad = check

I går var det dags för tandläkaren, igen. Bettskenan justerades och bilder togs på mina ömma bissingar. Nada! Antagligen så biter jag ihop som en tok på natten, belastar tänderna fel och får idiotvärk både i käkar och tänder av detta. Säkert mer nu på grund av trams på jobbet. Tandläkaren ska skicka en remiss till en bettfysiolog, men det var lång väntetid dit. Fast imorse då jag vaknade så sprängde det inte i någon tand, ömma är de men inte alls på samma sätt. Får hoppas att bettskenan sitter bättre nu och att det avlastar något. Har också varit ledig nu i tre dagar så det kan ju också påverka, att kroppen fått återhämta sig en aning. Blir spännande värre att se hur det blir i natt då, efter kvällsjobb i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!