onsdag 16 mars 2011

Stödstrumpor med nallar

Då jag står mycket på jobbet (i alla fall i butiksjobbet) så svullnar fötterna ganska bra efter fem till sju timmars stående. Jag har sagt i flera år att jag borde köpa stödstrumpor, för att slippa få sådana utstående åderbrock. Mindre svullnad med förhoppningsvis, i dag då jag kommer hem efter ett arbetspass så är fötterna så svullna så har jag nallemotiv på mina strumpor, så sitter nallarna kvar på fötterna, även då strumpan är borta. Men alla stödstrumpor har varit så fula o sett hemskt tråkiga ut, men i dag såg jag en annons på Facebook från www.cocoz.se de har motivstödstrumpor. Finns söta med nyckelpigor, blommor och sjuksköterskenallar. Kanske ska slå till på ett par? Men de kostar 139 kronor, för ett par. Veckans strumoa var med ambulansmotiv, så kanske ska ta dessa, för 109 kronor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!