torsdag 12 november 2009

Vintage och design

En av dessa söta blommor fick följa med hem. Eller okej två, hihi.
Tavla gjort av återvunnet material

Nu har jag intervjuat desto mera! Var på vintagebutiken Misoui igår för att träffa Kicki som driver den. Hela butiken är som en godsak, med massa fina gamla saker. Ingen "myrornakänsla" här inte. Köpte med min handgjorda broscher hem, så söta! De var dock nya, för där säljs även produkter gjorda av länets unga, duktiga designers. Hittade en tavla som en av dem gjort, som jag blev helt kär i. Tyvärr så kostade den 1200 så det känns lite mastigt, med tanke på att den inte är målad, utan gjort av klippdockor och gammal tapet. Men så fin!
Idag så har jag varit på ytterligare två intervjuer, då intervjutorkan släppte på en gång. En i Tannefors hos den duktiga bloggerskan Glitzy, som även driver solarium och nätshop. Och sedan Linköpings sångfågel nummer ett, Louise Gylling. Så nu vet jag inte vem jag ska skriva det långa reportaget om?! Jag vill ju skriva om alla tre, då alla var supertrevliga och duktiga tjejer värda att få sin story berättad. Hmm, inte lätt detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!