söndag 1 november 2009

Klick firade 5 år

Beckhams var där, i pappersformat =)Festfin stod det i inbjudan

Café Opera gick i rosa tema till Klicks ära
Jag klängde lite på min favoritvampyr Edward... lite kall och stel ;)

Rosa ballonger och rosa mattan
Name the pet underhöll på scen

Chefredaktörn hade ordet

Det var första gången jag var på Café Opera måste jag säga. Att få gå på rosa mattan, uppklädd och känna sig fin var kul. Att sen Fadde var vakt gjorde de hela lite komiskt, jag trodde hans dagar som dörrvakt var över?


Väl innanför dörren så satt Hannah Graaf och såg lagom road ut, och så himla smaaal hon är då!?! Verkligen jättesöt som en Barbie, uppklädd och supersnygg. Men hennes kille hade stickad tröja och verkade bry sig föga om hur det såg ut. Såg lite omaka ut faktiskt, men det kan ju kanske vara bra.

Sofie Farhman var en så himla liten petit tjej. En "Busanmänniska" tyckte vi, för Busan är ju så himla liten och söt, mini. Så himla söt! Mycket sötare i verkligheten, tyckte vi båda två. Jättetrevlig med, fick några ord med henne om jobbtips. Tyvärr är det ju ganska rörigt och världens volym så var svårt höra allt.

Polgara spådde mig i tarotkort, sa att jag skulle få ett jobb där jag fick uttrycka min konstnärliga ådra. Kan ju bara hoppas att det är inom skrivandet då! Det är väl mindre troligt iochförsig. Här hade jag världens chans att prata med chefredaktören, som verkade supertrevlig, men det gjorde jag inte. Alla andra gjorde det dessto mera. Vilken journalist jag kommer bli då, asg!

Folk från hela landet samlades snabbt i lokalen, vi hade inte behövt oroa oss att Peters jeans skulle vara för avslappnat klätt. Fy så vissa ser ut! Ska man åka till Cafe Opera så kanske man inte vill gå på rosa mattan i sitt vanliga slitna sommarlinne eller? Huu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!