onsdag 25 november 2009

Vilken dag!

Denna dag skulle bli en lugn skön "jobbahemifråndag". Ack vad jag bedrog mig då. Först skulle vi installera ett program så jag kunde göra min uppgift hemma. Då funkade inte det först, för det fattades filer och program.

När det väl fungerade så hade jag inte gimp bildbehandlingsprogram på den datorn, så på med den andra för fixa bilderna först. Då stängs den av hela tiden och går inte använda. Sen börjar även den första datorn att jävlas, bli seg som sirap så man bli tokig innan en ny ruta öppnas. Hatar datorer!!!

Har nu gett upp och åker till skolan imorgon för att fortsätta med helvetet där. Eller fortsätta är ju synd att säga, för där är det minsann inte samma version av programmet så nu får jag göra om allt skit från början! Yieey!! Vilken lycka, grrr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!