måndag 23 november 2009

Vingar av glas

Alexander nu i True Blood..

På eftermiddagen efter skolan var jag totalt utmattad, fast vi inte gjorde nåt mer än diskuterade idag. Nu ska det bli en tidning av alla våra reportage, det ska bli kul att få ihop den!

Då jag kom hem så lade jag mig i soffan vid teven och tittade på Vingar av glas, en film med mycket unga Alexander Skarsgård som en ligist. Eller han försöker vara ligist, men ber tjejen i butiken om ursäkt då han försökt råna den. Sen är romansen ett faktum. Mycket bra film om problemen som kan uppstå för en utländsk tjej att få träffa en svensk kille. Det här var innan Alexander blev en hårding på film, men så söt ändå! Jag har sett den tidigare, men det var kul att se den igen.
Efter den så visade de Sex and the city- filmen, det inget bra att ha Canal Plus. Kommer bli en soffpotatis, istället för "datorpotatis" eller vad jag nu är idag. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!