måndag 2 november 2009

Reportage

Idag började skolan igen efter höstlovet. Har inte direkt känts som ett lov, då jag jobbat en hel del och är minst lika trött som jag var innan lovet. Men idag drog det igång som sagt, och nu ska vi äntligen få börja skriva igen! Reportage dessutom, på 10 000 tecken. Nu börjar det likna nåt. Gäller bara få tag på en spännande människa att intervjua och följa under en dag. Ska bli så himla kul! Men det är nästa vecka som först, denna vecka så är det textanalys som gäller. Lite smygstart kanske.

Tog hem mitt stora as till tavla idag också, frågan är bara vart man ska sätta upp den? Mindre smidig storlek, får fundera lite på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!