onsdag 4 november 2009

Changeling




Angelina Jolie hör väl inte till min absoluta favorit direkt. Visst det skulle absolut inte skada att se ut som henne, men hon verkar vara en riktig vamp(yr) som tar det hon vill ha, när hon vill ha det. Men då vi såg på Changeling så visade hon återigen vilken stor skådis hon ändå är. Första gången jag insåg det var i den där psykhemsfilmen med Winona Ryder, där en ung Angelina spelar arslet av de flesta andra medverkanden.
I Changeling så spelar hon en mamma som mister sitt barn, och får tillbaka fel barn. Vilket polisen gör allt de kan för att försöka mörka. Denna hemska historia är till råga på allt sann!


In denna film är hon en chic dam som har det bra ställt, med kort lagt vågigt hår och tidstypiska kläder. En helt annan bild än man är van att se henne i. Tyvärr lika tjusig ändå, givetvis! En mycket bra fängslande film som jag kan varmt rekommendera för de som inte har sett den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!