onsdag 4 november 2009

New moon


Nu släpper de biljetter till New Moon som har premiär den 20 november, stod det i Corren idag. Jag trodde de redan släppts då jag vet folk som bokat till premiärvisning natten till den 20:e då de visar båda filmerna efter varandra. Måste ju helt klart se den! Twilight var ju bara så himla bra.


Nu läser jag iofs New Moon nu, och tyckte att den är lite mer seg än den första boken, lite tråkigt då vampyrerna knappt varit med alls heller. Men det börjar ändra på sig, så nu har jag återfått hoppet även för denna bok. Spänningen bara ökar och dramatiken med (plus även romantiken) hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!