lördag 28 november 2009

Brisgalan

Den här helgen är det jobb som gäller. Trots att det är lördag och lönehelg så är det oroväckande lugnt här. Så är vi dessutom tre stycken som jobbar idag med. Vi brukar vara två men har fått en extra hjälpande hand av lilla Pernilla. Blir lite rörigt då vi är två som heter Pernilla, och någon ropar namnet så kommer båda två och ser ut som ett (två) fån.

Ikväll är det Brisgalan med Louise Gylling. Jag ska dit och fotografera henne så jag får lite bilder till mitt reportage om henne. Det ska bli kul! Hoppas bara att jag fåt en bra sittplats, så jag slipper gå fram och fota vid scen, men i så fall får jag nog ta bilder efteråt. Nu slutar jag fem och det börjar klockan fem så får stressa iväg lite tidigare. DÅ är det smidigt med praktikant, för då finns de folk här så det räcker i alla fall! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!