fredag 20 november 2009

Fredagsmys

Hm, ibland blir allt bara fel. Vårt fredagsmys börja med våfflor som va sega, och smakade disktrasa. Sen fortsatte det med en kass film med Jessica Simpson, Blonde Ambition eller något sånt heter den. Visst lite smårolig, men så himla förutsägbar. Så då stängde vi av och tittade lite på Ella den förtrollade, med Anne Hathaway. Hennes filmer burkar ju vara lite mysiga i alla fall. Den gick inte titta på alls, så himla fånig! Hon blev förtrollad som bebis och måste lyda alla. Sen flyttar den elaka svärmoderna in med de elaka styvsystrarna och säger åt henne att göra massa pinsamma saker. Så på med Simpsonfilmen igen, den var i alla fall bättre än detta. Till detta "mys" hade vi en äcklig chokladkaka från Marabou, Winter Edition. Visst den smakar jul och så, men fett och sött så det fastnar i gommen.

Jag tänkte att då kan jag lika gärna kolla fiket på fejjan. Farma lite, mata fiskarna och fixa då, om det inget är på teven. Men då hänger sig datorjäveln! Till råga på allt flera gånger. Huu inte min kväll alls känner jag, gnällig nu. =( Ska nog lägga mig och dra täcket över huvudet, eller kanske kolla på någon mer trist film? V för Vendetta tittar Peter på, kanske vore nåt efter allt slisk tidigare?

Nu är det fredagsmys, lalalalala.....

1 kommentar:

  1. Ni får se till att få till lite lördagsmys imorn istället!! ;-)

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!