torsdag 19 november 2009

Jag duger!!

Lars spände ögonen i mig idag, han hade läst mina reportage så jag blev lite orolig. Huu nu måste jag säkert skriva om nåt!

"Du kanske inte märker det, men ditt skrivande har utvecklats otroligt mycket den sista tiden. Du kan ju försöka sälja in texterna till en tidning, vad sägs om corren lördag"? Undrade han.

"Eh tack, det är oerhört roligt att skriva såna här långa texter, det är lättare", fick jag ur mig lite förvånat.

Det känns så himla bra att någon mer än sambon påpekar sånt, då känns det mera på riktigt. =)Så nu är jag taggad, de vill säkert inte köpa dem, men jag kan i alla fall prova. Det kostar ju inget! Vi beslutade i alla fall att Louisetexten ska vara i Pocketsignalen, de andra två ska vi försöka få vidare. Yyieh!

Nu väntar här textanalys av Lillemors text, hihi. Skönt ändå att få analysera en text som jag redan läst och tycker om!

1 kommentar:

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!