onsdag 11 november 2009

Stress

Nu börjar jag känna mig stressad över detta reportage arbete. Intervjun jag skulle fått göra idag blev inställd, igen. Så nu har jag två som kan imorgon, eventuellt. Jobbigt, det är nu tredje dagen jag inte gör något vettigt alls, kommer bli as stressigt att skriva detta på fredag sen. Det ska ju dock bli 9-12000 tecken och välarbetat. Riktigt dumt att vi ska på bort i helgen. Dop i Västerås, jag hade nog verkligen behövt den tiden till att skriva. Skulle inte förvåna mig om jag får skrivkramp till råga på allt, då jag väl har nåt material att arbeta med!

Tråkigt, jag som sett fram mot denna vecka så mycket, tänkte att detta blir nog såå kul. Hittills har det varit ren misär. =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!