tisdag 29 september 2009

Spikmatta

Nu har jag fallit för trycket och köpt en spikmatta! For till Ikanohuset och inhandlade en ikväll, har provat den också. Först lade jag den i sängen och la mig på den med tröja på, beredd på oerhörd smärta. Den uteblev så jag la mig på golvet på yogamattan och då kändes de lite mera. Det slutade med att jag tog av mig tröjan och låg utan de sista minuterna. Det kändes kan jag säga, men inte alls så farligt som jag hade trott. Det började pulsera i ryggen och blev helt röd där, med massa små hål efter piggarna. Blev en aningens yr då jag skulle resa mig upp efteråt och nu är jag helt trött i armarna. Nu skulle man bara ligga 10 minuter i början så det är ju ganska kort tid med. Hoppas verkligen att detta ska hjälpa nu, den ska ju vara bra mot både värk, sömnsvårigheter och deppighet. Mirakelmatta i så fall! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!