söndag 20 september 2009

Fashionista-en stund

Bilder från photobucket


Igår så tittade vi på Sex and the city filmen, så härlig den är. Vilka underbara outfits hon alltid har! Såg en till favorit nu, då hon är hon vougechefen för att diskutera ett kommande reportage i bröllopsklänningar. En supersnygg mörkblå skjorta med ett nitbälte i midjan och en spetskjol till. Så sött!

Men jag tycker nog allt fortfarande att Carrie är lite väl bitchig mot Big i början där. Allt handlar om henne i bröllopet, hon gifter sig ju trosta allt inte med sig själv..Efter det att jag och bläddrade i nya numret av Elle. Kom på det att nu är jag riktigt tjejig, mode på hög nivå med Satc och mode tidning.

Enda problemet är väl att ska man se den filmen och läsa Elle så kanske man ska sippa på en cosmopolitan under tiden, eller en krämig latte åtminstonde. Så som alla moderiktiga bloggerskor gör. Jag satt istället och tryckte i mig chips, dip och godis...inte såå mycket fashionista i det kanske?

Kul i alla fall att de håller på att spela in en film till med det härliga tjejgänget! Det ser jag fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!