tisdag 29 september 2009

(Nu har du skitit i) det blå skåpet

20 kronor för detta, inte direkt dyrt

Idag var nog den kortaste skoldagen i historien. Hade samling i typ 5 minuter, sen var det dags för ytterligare ett grupparbete. Lillemor och jag skulle intervjua Cloetta om deras årsredovisning, men de hade absolut inte tid för oss denna vecka. Så nu blir det Stångåstadens tur imorgon istället, sen blir vi väl vräkta allihopa!!


Inspirerad av min nya frisyr så fick Lilly en klipptid på verkstadstorget i Motala. Kostade bara 120 kronor klippa barret där, lite skillnad mot mina 340 igår. .. Under tiden fikade jag på Lilla hem med Zung, Karl-Magnus och Thomas. De måste undrat vad vi var för idioter, en lugn fika som spårade ut i flamsande så Zung sprutade kaffe över hela Thomas dojja. (eller vääldigt nära) Hans blick var obetalbar! Undrar om vi får komma dit igen? =)


Hittade i allafall ett litet sött skåp på en loppis där i närheten, blått som alldeles snart kommer förvandlas till ett sött vitt shabby chic skåp. Till badrummet kanske? Blir sött med fina parfymflaskor ochvackra cremeburkar där i sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!