torsdag 3 september 2009

Coco chanel + Paris = sant!


Glamour damp ner i brevlådan idag. Alltid lika kul när de kommer så rolig post! Det var en Coco chanel special i detta nummer, pga 100 års firandet och biofilmen som snart har premiär. (Den bara måååste jag se!)


I numret var det en tävling där man kan vinna ett lyxdygn med Chanel i Paris! Tillsammans med en väninna! Detta vore ju inte helt fel att få vinna, måste genast tävla! Vilken dröm att få komma till Paris och dessutom få se modeikonens lägenhet och andra lyxiga saker. Jag har velat resa till paris sen jag var liten, men har ännu inte lyckats ta mig dit...kan tycka att det börjar bli dags snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!