söndag 13 september 2009

Skattkammaren

Jag vill åka till Kisa! Det trodde jag aldrig att jag skulle säga (skriva). Hittade en jättemysig butik där, som heter Skattkammaren. De har en annons på Blocket, superfina antika möbler och andra inredningsdetaljer. Får se om det blir någon tid över till det denna vecka. Förra veckan var superrörig med födelsedagskalas, filmredigering, djurmarknad och skjutsande på Pixie. Har ialla fall blivit sugen på att flytta till hus och köpa en häst, eller två... Är så himla tröttsamt bo i lägenhet, får inte plats varken med alla saker eller med sig själv. Känner mig trängd, och det finns ju aldrig nåt vettigt att göra heller. Antingen städa, annars sitta vid teven eller datorn. I ett hus finns det ju mer plats och så blir jag lugn på ett helt annat sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!