måndag 14 september 2009

Presenter!!

Detta söta set fick jag av Cissi
Peter hade köpt en digitalkamera, som jag inte fick öppna för den var röd. Hihi, han hade tänkt den va rosa. Men jag tycker den är superfin!

Vintage bok fick jag både av Peter och min bror, hihi
. Såhär fina bilder i den.
Dubbelt upp
Massagegrej av Lilly och Hello kitty prylar av svärmor och svärfar

När blir man medelålders? Känns inte direkt som att jag skulle vara ungdom längre, det slutar man väl vara vid 25-26 år? Nu har i alla falll ännu en födelsedag passerat. Ett trevligt firande med vänner, familj och måånga presenter. Mamma servade med pajer med kantareller, bacon och lök. Så gott! Till efterrätt var det bärpaj, så de blev mycket pajer den kvällen. =) Visar här ett utbud av alla fina presenter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!