torsdag 3 september 2009

Soft dag

Pixie kurar ihop sig i sin favoritstol, trött efter sin ofrivilliga regndusch
Linda och Maestro myser i soffan till Extreme home makeover. Gosetaxen =)

Idag har jag gjort..typ ingenting. Hade tänkt att städa och gå en promenad, men fastna framför datorn och teven hela förmiddagen. Sen kom Linda förbi och vi drack kaffe och slappa i soffan, asg! Kul att det inte bara är jag som är seg. Det började trots allt att regna så min promenad blev snabbt inställd, hehe. Men jag glömde bort att Pixie var ute. Gud vad hon jamar därute, satt vi och skrattade åt att nu får vi nog klagomail från hyresvärden snart! Sen kom jag på; oj det regnar ju! När jag kommer ut sitter en mycket upprörd och blöt katt invirad i buskarna därute! -Mjaaaauu!! klagade hon mycket surt då jag kom ut och hämtade in hennes. Men väl inne sen, invirad i en handduk så glömde hon snabbt bort att hon fått plågas ute i blötan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!