söndag 26 juli 2009

Semester,äntligen!

Denna fina äng fanns runt huset, så fint
Cissis batteri behövde bytas, efter ett stopp på favvisafären Biltema =)
Denna underbara hortensia fick Mia, huu jag vill oxå ha...

Peter gillade Mias båge


Helt klart imponerande att lilla puman Mia kan köra denna sak


Jag ville helst fly av, snabbt som ögat



Nu har jag äntligen ledigt! Så skönt. Sista arbetsdagen igår firades med att åka och hälsa på Mia och Peter. Vi träffas så himla sällan, så det var verkligen kul att ses. Där händer det grejor! De hade byggt jättemysigt inglasat uterum och soldäck på sitt hus. Och köpt varsin motorcykel. Lilla Mia ska ta bågekort, jösses. Imponerande verkligen, jag kunde knappt hålla den upprätt, hon är kortare och betydligt tunnare än vad jag är! Idag har vi strosat på tornby med Cissi och fredrik. Men måste säga att det är rätt trist i affärerna nu, köpte bara guldspray. På Biltema! Helt sanslöst, enda affären jag handlade i. Tala om upp och nervända världen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!