onsdag 22 juli 2009

Mysig eftermiddag på stan

Denna kycklingtallrik med vitlöksbröd, ljummen kycklingfilé med sallad och frukt avnjöts på Mokka med Malin.
Trädgårdsföreningen är rätt mysig såhär års




Mocha frappe på Espressohouse smakade smaksens! Som en latte fast kall, milkshake aktig. Fredriks med granatäpple och hallon var lite för syrlig för min smak.

I eftermiddag har jag strosat på stan, först med min bror. Vi började på Espresso house, mycket kul sitta där och titta på alla människor på stan! Sen gick vi till trädgårdsföreningen och kikade på alla blommor, både ute och i butiken. Roligast var att de ställt upp en soffa mitt i parken och skrivit reserverade platser till onsdag klockan 22. Skulle tydligen visas utomhusbio där då. Lite drygt sitta där och vänta till dess antar jag, de satt soffan redan då vi var där vid 16.
Sen skulle jag träffa Malin och Camilla, för en vinkväll hos den senare. Men hon bangade så jag och Malin shoppade och käkade på Mokka en sväng istället. Jag hittade ett par skor på en ny skoaffär som öppnat. 199 kronor, billigt, sa lille skutt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!