torsdag 2 juli 2009

Gaddning

Äkta magnolior är ju också helt underbara! Tur för mig så har grannen ett träd så man kan gå förbi och sniffa den ljuvliga doften. Synd bara att de precis som syrener blommar så kort tid.
Denna gjord av Hannah Aitchinson La ink är såå fin!



Funderar på en ny tatuering, såhär 11 år efter den första, som numera är blekt och allmänt ful. Tittar ofta på Miami ink och La ink, då blir man ju inte mindre sugen direkt. Frågan är bara vad man ska slå till på? Först ville jag ha en i svanken, det har jag velat i många år nu. Men aldrig vågat göra, då det sägs att det gör så ont. Men har blivit lite osäker på en sån sen jag hörde att de kallas trampstamp, huu. Men snyggt är det!


Hittade en supervacker älva på Photobucket, men tyvärr verkar den fladdrat iväg och gömt sig för är omöjligt hitta den igen. Det finns 6013 träffar bara på den sidan vid sökning på faeries. Har väl inte riktigt kollat igenom alla kanske, tar väl en hel dag eller nåt. Finns dessvärre väldigt många fina där, men kan ju inte ha älvor på heeela kroppen kanske. Sen är frågan om det är så kul med en älva där sen? Kanske är barnsligt, vad vet jag. Jag är rätt barnslig (utom när jag tantar mig).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!