måndag 6 juli 2009

Seg måndag

Idag har det verkligen regnat heeela dagen. Nog för att det säkert behövs till alla blommor och växter, men så seg jag blir! Har nog umgåtts för mycket med katterna, som inte gått upp alls idag än. Busan ligger på samma ställe som hon gjorde imorse, Pixie lägger sig på lite olika ställen, men ligger hela tiden.

Fikade på Nordik idag med Ewa, vi skulle leta födelsedagspresent till Fredrik som fyller idag. Så fina saker de fått in där! En våg med cupcakes på som jag hitta i Stockholm för länge sen och en rosa tvättkorg med katter på! =) Vill ha! Kan inte jag få fylla år idag istället? Dessa saker passa dock inte i brorsans hem så han får nåt helt annat... Men hemma hos mig skulle de smälta in rätt bra!

Ska sätta igång med tårtan till ikväll också, blir kladdkaksbotten med mousse och jordgubbar på. Måste bara iväg och handla bakpulver och mera jordgubbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!