måndag 9 januari 2012

Vacker väg


Säga vad man vill om vinter och kyla, men det är ganska vackert med glittrande snö. Min nya väg till och från stan är genom trädgårdsföreningen. Det är i alla fall ett plus med nya hemmet. :)


I detta kärlekstempel hölls det bröllop i somras.


På en liten ö inne i trädgården satt jag och Zung och målade akvarell för länge sedan. Det var vår och solen värmde då vi satt på varsin filt och målade av en liten bro över vattnet. Nu är det vass där, som är lite frostig. Fortfarande vackert.


Dessa glasbollar med kristallkronor från Vinterljus, hänger i Trädgårdsföreningen. På kvällen då de lyser är det så himla vackert. Känns som att gå i en sagoskog.

2 kommentarer:

  1. Underbara bilder !!
    Det är så fint där i trädgårdsföreningen , men jag har bara varit där på sommaren . Men jag ser ju att man borde gå dit nu med .
    Kraam/Lotta

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! :) Ja de är mysigt nu oxå, särskilt då de här lyser. E flera andra vinterljus i olika färger där med, förutom de underbara bollarna. kram

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!