fredag 6 januari 2012

Bort med julen

Slit och släp såhär på förmiddagen. Nu är kartonger med julsaker nere i källaren. Så skönt med varenda låda som försvinner! Jag knölade ner de tomma flyttlådorna med, i alla fall de som är mina. Funderar på att ta ner de lånade lådorna med, trångt här och svårt att städa= Katthår i mängder! På tal om katthår blev Pixie nöjd då jag ställde ut en stol på balkongen, så hon har legat där ute i solen medan jag städar och röjer här inne. Nu blir det lite paus med en latte och lite bloggkoll, sedan är det dags åka till jobbet. Revydags igen, denna gång på eftermiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!