torsdag 5 januari 2012

Trettondagsrevy

Idag är det kvällsjobb som gäller, Trettondagsrevy i Grytgöl. Jag minns förra året, då jag också jobbade den dagen. Då var det snökaos och iskallt. Jag var på revyn och var rädd att köra hem, så min dåvarande sambo var gullig och tog en buss för att hämta mig. På så vis kunde han köra hem, menade han. Tanken var god, men han gick av i Kimstad och fick således stå och vänta på mig ute i kylan. Då jag väl kom körandes till Kimstad hade stackaren imma på glasögonen och var som en isbit hela han. Revyn var dock rolig och det hoppas jag den är i år med. Nu vet jag att den börjar sent och håller på ännu senare. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!